Koniecznie przeczytaj zasady działalności obiektu przed dokonaniem rezerwacji.
-
Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30%-50% wartości pobytu w wyznaczonym terminie (termin oraz wysokość zadatku określone są w potwierdzeniu dokonania rezerwacji)
-
Należność za pobyt pomniejszona o wpłacony zadatek płatna jest w dniu przyjazdu, podczas zameldowania.
-
W przypadku braku wpłaty/przesłania potwierdzenia wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji bez konieczności poinformowania Gościa.
-
Wpłata zadatku za pobyt oznacza, iż zapoznaliście się Państwo i akceptujecie ofertę i obowiązujące warunki rezerwacji i rezygnacji oraz regulamin obowiązujący w naszym obiekcie.
-
Pokoje w naszym obiekcie wynajmowane są w ofercie bezzwrotnej, co oznacza, iż wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji.
-
Miejsca postojowe przy obiekcie są płatne w określonych terminach (obowiązkowa jest rezerwacja przed przyjazdem do obiektu)
-
W pokojach nie ma możliwości przygotowywania posiłków.
-
Skrócenie pobytu z przyczyn niezależnych od obiektu -wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
-
Niewykorzystanie w całości świadczeń zawartych w pakiecie nie daje prawa do żądania zwrotu.
-
-
Płatność za pobyt dokonywana jest w dniu przyjazdu-podczas zameldowania.
-
Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
-
W związku z ograniczeniami COVID-19 w obiekcie mogą przebywać WYŁĄCZNIE osoby zameldowane (osoby niezameldowane nie mogą gościnnie przebywać w pokojach i na terenie obiektu)
-
Teren obiektu jest monitorowany całodobowo, nagrania służą wyłącznie do zapewnienia bezpieczeństwa Gości przebywających w obiekcie. Nagrania nie są rozpowszechniane a dostępu do nich nie posiadają osoby trzecie.
-
Na balkonach oraz tarasach nie ma możliwości grillowania.
-
W obiekcie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów oraz zabijania owadów na ścianach(w każdym oknie znajduje się moskitiera-prosimy z nich korzystać). W związku z koniecznością wyłączenia pokoju ze sprzedaży, koszt ponownego odświeżenia to 500zł-2000zł (w zależności od rodzaju pokoju).
-
W obiekcie obowiązuje zakaz używania sprzętu elektrycznego/gazowego nie stanowiącego wyposażenia pokoju tzn: wszelkiego rodzaju KUCHENEK, GRILLI, PATELNI ELEKTRYCZNYCH, GRZEJNIKÓW, KOCY ELEKTRYCZNYCH ITP.
-
Obiekt nie świadczy usług prania, codziennego sprzątania oraz ładowania samochodów elektrycznych.
-
Wszelkie usterki prosimy niezwłocznie zgłaszać obsłudze obiektu.
-
Gość jest odpowiedzialny za wszystkie zniszczenia powstałe z jego winy. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kosztami wynikającymi ze zniszczeń powstałych z winy wynajmującego.
-
Goście nie mogą dokonywać żądnych zmian w wyposażeniu pokoi (przestawianie łóżek, odwracanie materacy, rozkręcanie lamp.
-
Prosimy przed wyjazdem o sprawdzenie czy przedmioty „ruchome” stanowiące wyposażenie pokoju pozostały na swoim miejscu (suszarka do włosów, pilot, sztućce, ręczniki)
-