Koniecznie przeczytaj zasady działalności obiektu przed dokonaniem rezerwacji.

    • Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30%-50% wartości pobytu w wyznaczonym terminie (termin oraz wysokość zadatku określone są w potwierdzeniu dokonania rezerwacji)

    • Należność za pobyt pomniejszona o wpłacony zadatek płatna jest w dniu przyjazdu, podczas zameldowania.

    •  W przypadku braku wpłaty/przesłania potwierdzenia wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania rezerwacji bez konieczności poinformowania Gościa.

    • Wpłata zadatku za pobyt oznacza, iż zapoznaliście się Państwo i akceptujecie ofertę i obowiązujące warunki rezerwacji i rezygnacji oraz regulamin obowiązujący w naszym obiekcie.

    • Pokoje w naszym obiekcie wynajmowane są w ofercie bezzwrotnej, co oznacza, iż wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji.

    • Miejsca postojowe przy obiekcie są płatne w określonych terminach (obowiązkowa jest rezerwacja przed przyjazdem do obiektu)

    • W pokojach nie ma możliwości przygotowywania posiłków.  

    • Skrócenie pobytu z przyczyn niezależnych od obiektu -wniesiona opłata nie podlega zwrotowi

    • Niewykorzystanie w całości świadczeń zawartych w pakiecie nie daje prawa do żądania zwrotu.

      • Płatność za pobyt dokonywana jest w dniu przyjazdu-podczas zameldowania.

      • Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

      • W związku z ograniczeniami COVID-19 w obiekcie mogą przebywać WYŁĄCZNIE osoby zameldowane (osoby niezameldowane nie mogą gościnnie przebywać w pokojach i na terenie obiektu)

      • Teren obiektu jest monitorowany całodobowo, nagrania służą wyłącznie do zapewnienia bezpieczeństwa Gości przebywających w obiekcie. Nagrania nie są rozpowszechniane a dostępu do nich nie posiadają osoby trzecie.

      • Na balkonach oraz tarasach nie ma możliwości grillowania.

      • W obiekcie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów oraz zabijania owadów na ścianach(w każdym oknie znajduje się moskitiera-prosimy z nich korzystać). W związku z koniecznością wyłączenia pokoju ze sprzedaży, koszt ponownego odświeżenia to 500zł-2000zł (w zależności od rodzaju pokoju).

      • W obiekcie obowiązuje zakaz używania sprzętu elektrycznego/gazowego nie stanowiącego wyposażenia pokoju tzn: wszelkiego rodzaju KUCHENEK, GRILLI, PATELNI ELEKTRYCZNYCH, GRZEJNIKÓW, KOCY ELEKTRYCZNYCH ITP.

      • Obiekt nie świadczy usług prania, codziennego sprzątania oraz ładowania samochodów elektrycznych.

      • Wszelkie usterki prosimy niezwłocznie zgłaszać obsłudze obiektu.

      • Gość jest odpowiedzialny za wszystkie zniszczenia powstałe z jego winy. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kosztami wynikającymi ze zniszczeń powstałych z winy wynajmującego.

      • Goście nie mogą dokonywać żądnych zmian w wyposażeniu pokoi (przestawianie łóżek, odwracanie materacy, rozkręcanie lamp.

      • Prosimy przed wyjazdem o sprawdzenie czy przedmioty „ruchome” stanowiące wyposażenie pokoju pozostały na swoim miejscu (suszarka do włosów, pilot, sztućce, ręczniki)